Morgonpigga barn

[ 2015-03-12 ][ 13:19:34 ]



Adele var så oerhört vänlig att hon tyckte det var morgon 04.34 i morse. 😳 
Dessutom har hon sedan hon fick 6 månaders sprutan börjat krångla på nätterna, så det blir en väldigt sönderhackad sömn förutom att vi ska gå upp tidigt...



Eftersom jag ändå var uppe så tidigt så passade jag på att ge mig ut på en powerwalk med intervaller med Atlas innan frukost.
Så himla fint väder och en sån där alldeles perfekt temperatur, runt 0 grader så det bet lite i kinderna, älskar det! 



Och sen komma in och äta frukost. Frukost är mitt absoluta favoritmål på hela dagen, så galet gott! 😍
Idag fick det bli havregrynsgröt med krossade linfrön, chia, hallon, blåbär och gojibär. Till det en surdegsknäcke med ägg, nypressad juice av apelsin och citron och en Nocco. 

Vad är din favoritfrukost?




Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...