Magsjukan härjar..

[ 2013-03-16 ][ 06:34:11 ]



Igår började Elton kräkas, kräkte ned flera pjamasar och sin säng.
Så oerhört läskigt det är när de ligger i sängen och kräks! R nattade Elton och gick därifrån. Efter en liten stund hör vi att han kräks och springer dit. Då ligger han på rygg och får inte luft! Så jag slänger runt honom på mage och klappar honom i ryggen så han ska få bort kräket i mun och hals och han börjar kunna andas igen.
Förgrymmade unge som ger oss hjärtattack på det där sättet. <3 Varför vände han inte huvudet på sidan eller rullade runt istället för att ligga på rygg och kräkas? Han är ju stor nog att kunna göra det.
Sen var det lugnt. En stund.
Sen var det dags igen, så bästa pappa R har suttit uppe med Elton ända till klockan 5 när jag tog över.
R har lyckats ge Elton någon sked med vatten då och då i natt som Elton har fått behålla och jag fick i honom lite till innan han somnade igen.
Han är helt slapp och slak, vår gosse brukar inte vara så här.
Lilla hjärtegryn..
Jag önskar att jag kunde bli sjuk istället för dig.

Nu ligger mina älskade killar bredvid mig och sover så gott. <3


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...