Magsjuka, barnakuten och tänder.

[ 2013-03-26 ][ 07:59:05 ]



Det är mycket som händer här just nu, vi har legat däckade i magsjuka sen förra fredagen, varit till barnakuten i Falun med en uttorkad Elton och nu har tänder kommit upp.
Puh, vi kör allt på en gång tydligen =)

Jag tycker det är makalöst vad barn klarar av, även fast Elton har kräkts, haft diarré, feber och varit riktigt hängig, ändå har han inte varit gnällig!
Han är sitt gamla vanliga skitglada jag, både på barnakuten och när tänder kommer.
Älskade fina lilla gosse! <3

Idag fyller min stora kärlek år, grattis på födelsedagen mitt hjärta! <3


Kommentarer
Susanna i Oslo - nygift & gravid

Vilken gooing ni har som håller humöret uppe ändå =)
Glad påsk!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...