Ett litet inlägg.

[ 2013-06-16 ][ 19:37:54 ]



 
Den lilla illbattingen är allt bra duktig på att rycka i mammas hår! ♥

Blogg.se appen funkar aldrig åt mig och det är så irriterande för när jag känner att blogglusten faller på så kan jag inte ens blogga!
Datorn sitter jag aldrig vid (förutom nu) så den har jag heller ingen lust att sätta mig vid för det går ändå inte att koncentera sig på med en liten virvelvind som far runt och hittar på en massa bus.
 
Jag skulle behöva ungefär 15 timmar extra per dygn för att hinna med allt som jag vill/behöver/måste hinna med.
Just nu både jobbar jag och renoverar vi, vilket tar enormt på krafterna. Men åh herregud så fint det kommer bli när köket väl är klart!
Vi har levt i ett kaos i över en vecka nu, kryddorna inne i klädkammaren, tallrikar och glas i hallen, besticklådan i allrummet och kaffekokaren på kattklösen haha! Så när det ska dukas får man springa runt hela huset och hämta grejer.
 
Elton växer så det knakar och han gör framsteg efter framsteg, så oerhört roligt att se! Det är svårt att förstå att man kan älska en annan människa så mycket att det gör ont, men jag blir tårögd av kärlek minst dussintals gånger per dag när tittar på vår son och jag är så oerhört stolt över honom. För honom skulle jag kunna göra allt. ♥
 
 

Kommentarer
Angelica

Hej! Vad har du för dig denna fredagkväll? Jag har kollat på film och bara tagit det lugnt. Ska nog snart lägga mig och sova.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...