Äntligen.

[ 2013-01-06 ][ 12:02:25 ]



Åh det är så skönt att vara klar med flyttstädningen av lägenheten. Nu är det kapitlet avslutat och jag kan fokusera helt och hållet på att fixa till i huset.
Och tro mig, vi har massor kvar att fixa här!
Det var inte kul att städa ur lägenheten och vara dyngförkyld och må som en överkörd bäver. Idag känner jag mig så otroligt trött och slut i kroppen. Men, nu är det som sagt gjort så nu är det bara att släppa och se fram emot allt roligt vi har framför oss. =)

Jag längtar något oerhört till sommaren. För när vi bodde i lägenheten så visste vi inte riktigt var vi skulle ta vägen när det var en strålande varm sommardag, i sommar är det bara att öppna dörren och gå ut på gräsmattan.
L Ä N G T A R.
Det ska även bli spännande att se vad som växer upp på gården, vad jag vill behålla, vad som ska bort och vad jag vill köpa nytt. =P

Det blir bra det här! =)


Kommentarer
Jess

Avis!!

Anna

Gud så härligt med hus! Längtar till vårt bygge drar igång? Vart har ni köpt/bor ni huset?

Svar: Det är helt underbart! =)
Catwalkqueen

2013-01-06 @ 14:07:25


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...