Boknörd

[ 2013-02-01 ][ 21:54:32 ]



Jag är en riktig boknörd.
Jag älskar mina böcker och läser dom gärna om och om igen. Jag har läst alla mina böcker som finns i min bokhylla mellan 2-6 gånger och fler kommer det nog bli.
Många undrar hur jag kan läsa samma böcker om och om igen, för har du läst en bok så är den förbrukad... Eller?
Jag kan bara utgå från mig själv och när jag efter något år läser om en bok så upptäcker jag att jag har missat detaljer eller helt enkelt uppfattar/ser saker på ett annat sätt och då känns boken helt ny för mig.

Är det bara jag som läser böcker om och om igen?

Bilden: Vår bokhylla vi inhandlade på IKEA och som vi skruvade ihop idag.


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...