Another night

[ 2012-09-25 ][ 07:42:07 ]



Ännu en krånglig natten till ända och redan kl 4 var det bara att se sig som besegrad, det blev ingen mer sömn.
Jag måste läsa i boken jag lånade av syster för att se om han har en krånglig vecka eller vad som står på.
Det är jobbigt att se honom sova så oroligt och inte veta hur jag kan hjälpa honom. =(

Idag ska vi till Bvc och till banken för att skriva på papper, det blir mer och mer verkligt att vi faktiskt står som ägare på vårt alldeles egna hus! =)

Bilden:
Sista bilden på mig som gravid.


Kommentarer
Elin Gabriella - Matte & mamma ♥

Svar: Jag fick uppfattningen om att vår BVC-sköterska tyckte att örontermomter var dyrt och "onödigt" :) Hihi. Och att det inte gav rätt reultat på barn under ett år. Det är första gången vi testar nu, har använt en vanlig innan, och den verkar ge rätt resultat på Gustav :) Kram!

Svar: Det är ju bra mycket smidigare att kunna använda en örontermometer än att använda en till rumpan =)
Kram!
Catwalkqueen



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...