Hermods distansutbildning

[ 2012-10-24 ][ 10:16:18 ]



Åh i förrgår fick jag ett besked som gjorde mig otroligt glad!
Jag har sökt en distansutbildning hos Hermods som ekonomiassistent och fick förut veta att jag hamnade på reserv, men i måndags (samma dag som skolan börjar) ringde studievägledaren och sa att hon hade pratat med rektorn och att de tar in även mig på kursen. Wiihoo!
Så jag har febrilt letat böcker, fixat lite annat jag behöver och annat smått och gott så nu väntar jag på att få böckerna så jag kan sätta igång.
Man har uppdrag och prov man ska utföra och tydligen är det 11 hela prov och uppdrag under den här kursen, Företagsekonomi 1, och första provet är redan på tisdag!
Shit pommfritt, jag har inte ens fått böckerna ännu så jag måste ringa och be dem skjuta på det någon dag.

Men fy sjutton så roligt det här ska bli! =)


Någon mer som läser på Hermods och vill bolla tankar och idéer?


Jag bussar på en bild på sötkorven i sin för stora Villervalla mössa. =) <3


Kommentarer
Julia

Vad roligt, Grattis !!!
Hoppas du få en fin onsdag.
Kramar

Svar: Tack! =)Hoppas du får en trevlig dag! =)
Kram
Catwalkqueen



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...