Det här med att liggamma....

[ 2012-11-18 ][ 12:27:00 ]



 
Det här med att liggamma ska vara så otrolig bekvämt och skönt. My ass att det är!
Överallt läser jag att åh det är så mysigt, puttinuttigt, jag kan sova när jag liggammar and so on. Jag måste göra det väldigt väldigt fel eller också har jag helt enkelt inte 3 meter tuttar att rulla ut så jag kan ligga bekvämt på min sida av sängen och sova samtidigt.
Var gick min amningsteknik för att liggamma fel?
Jag får bara så vansinnigt ont i ryggen, Elton kan ligga och snutta en halv evighet tills jag vill klösa skinnet av mig för att jag är så obekväm och sova, ja det är ett skämt att jag kan göra det samtidigt.
 
Nej tacka vet jag att plocka upp lilleskutt, amma sittandes och lägga ned honom i sängen igen efter 10 minuter, mycket bekvämare!
 
Är det bara jag som är så här?
 
 

Kommentarer
Annika Soulcityguide

Hihi det kunde jag aldrig heller eftersom jag hade två att amma samtidigt! Det blev till att gå upp mitt i natten, sätta sig i soffan och lägga fram amningskudden men det gick jättebra ändå :)
Kram på dig!

Svar: Men oj! Ja det förstår jag att du inte kunde =) Hur gamla är dom nu?
kraaam!
Catwalkqueen

Louise

Det vaar så i början för mig med men sen gick det bättre o bättre ju större hon blev. Jag vart väl kanske tröttare o tröttare också kanske :P

2012-12-10 @ 21:51:28


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...