Tired mommy to be

[ 2012-05-23 ][ 05:53:45 ]



Hur trött får man bli?

Jag undrar om tröttheten från början på graviditeten är på väg tillbaka eller om det bara är en tillfällig svacka.
Jag låg och slumrade ( vilket jag har börjat göra varje kväll ) till ESC igår, men insåg att det var bättre att bädda ned mig så 22.30 var jag nedbäddad och slocknade på två röda, sovit som en klubbad säl i natt och vaknar helt omtöcknad och vääääldigt trött idag.
Visserligen har jag drömt så otroligt mycket i natt, men jag borde ändå ha vaknat någorlunda utvilad?

Men nog om det, GOD MORGON! =D
Tror ni det blir en lika fantastisk dag som igår?
Åh jag hoppas så att det blir lika härligt som igår!
Visserligen jobbar jag, men det är så härligt att kunna gå ut på lunchen och sitta och njuta av solen en stund.

Vad ska du göra idag? =)


Kommentarer
Jess

Man blir trött igen mot slutet!

Isacs Mamma

Blev en lite blogg pause här! ( var lite svårt att se ett tag )

Men nu är jag tillbaka!



Så är allt bra med dig?

Kram!

2012-05-23 @ 08:24:59
Hemsida: http://isacsmamma.blogg.se/
Carina

Jag var med sjukt trött när jag var gravid, båda gångerna... Det var en trötthet som gjorde att jag kunde somna nästan var som helst..



kram

2012-05-23 @ 11:25:50
Hemsida: http://carinasblogg.com
Sandra

Svar: Ja katter är speciella, underbara, knasiga, smarta och roliga :D! Å va kul :D!



Ja det verkar vara sommarväder idag med :D!

2012-05-23 @ 12:06:23
Hemsida: http://rosendahlgrensandra.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...