Som ett utsläckt ljus

[ 2012-05-31 ][ 19:48:37 ]



Idag har vi varit på mvc och lyssnat på hjärtat och mätt magen.
Det är lika härligt varje gång att få lyssna på det galopperande hjärtat. =)

Vecka: 32 (31+2)
Sf mått (magen): 31 cm
Hjärtslag: 145 slag/minut ♥
Blodtryck: 95/55
Blodsocker: 4,3
Järnvärde: 110

Barnmorskan var så nöjd med både mig och bebis. =)

Sen var det bara att åka hem, lägga sig och kolla på tv och slockna framför den några timmar, så galet skönt!
Jag har inte riktigt fattat det som kroppen säger: att jag faktiskt är höggravid (höggravid! Galet!) och orkar inte lika mycket längre och att jag har större behov av sömn.
Jag känner mig inte höggravid, men det är väl för att för mig så är det att vara i slutskedet (typ tre veckor innan) med en enorm mage och vagga fram som en pingvin ^^,

Titta så fint min orkidé blommar!
Den har blommat i flera omgångar nu under några månader, men det här gången blommar den mycket mycket mer än de andra gångerna.
Min knallrosa pelargon är på väg att slå ut och jag älskar att se blommorna lysa i fönstren! =)


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...