Have I found you?

[ 2012-05-01 ][ 08:45:47 ]



Så otroligt underbart att få vakna av sig själv (nästan iaf, djuren är keliga till tusen på morgonen), öppna ögonen och se att hela sovrummet stråla av solsken.
Det här ser ut att bli en lika härlig dag som i söndags. ♥

Jag har lyxen att få ligga och dra mig medan Hjärtat är ute med Atlas på långpromenad, sen äta frukost tillsammans för att sen åka till skogen och lulla runt i skog, mark och solsken igen. M Y S !

Men jag måste erkänna: det är sådana här dagar som längtan efter hus nästan blir övermäktig. Tänk att kunna gå ut i morgonrock och sätta sig på gräsmattan eller soldäcket med en kopp te i handen och bara NJUTA av solen. Att bara kunna öppna dörren och låta katter och hund få tumla ut i en hög och leka på gräsmattan.
Någon som kan skänka mig ett hus? ;)

Vad ska du göra idag?


Kommentarer
Novembersara - i väntan på majbebis

Någon kan gärna få skänka oss ett hus också! Vi ska börja leta lite efter något fint radhus snart i alla fall, så vi kan sälja den här lägenheten och få en liten gård och slippa alla trappor!! =)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...