Happy Hair

[ 2012-05-17 ][ 19:57:15 ]



Åh fy så härligt det är att utväxten är borta!
Och att äntligen få klippa bort de fula delade topparna, jag avskyr verkligen när det börjar bli vita prickar (hårstrån som delar sig/har delat sig och gått av) i håret. Det ser så skabbigt ut.

Och jäklar så fin Sophie blev i håret, det är löjligt hur skillad jag är ;)

Tack tack tack Sophie för att du kom hit och fixade mitt hår! <3

Före bild, en utväxt som morrade åt mig varenda gång jag tittade i spegeln.
Efter bild, utväxten är ett minne blott. =D


Kommentarer
Anonym

sälj dem :D

ttheresebjörkman, :)

Svar;

Nu på långledigheten så är jag lite i Göteborg sen ska jag nog vara med min pojkvän! :)

Vad händer ikväll?:)

2012-05-17 @ 22:26:34
Hemsida: http://ttheresebjorkman.blogg.se/
Gabriella

Man känner sig verkligen som en ny människa när håret blir tillfixat! Snyggt!

2012-05-18 @ 06:50:52
Hemsida: http://bellaellas.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...