Besvikelse

[ 2012-05-02 ][ 17:44:12 ]



Och bara för att så lägger jag in en bild på Ozzy i ett inlägg som inte har ett dugg med katter att göra ^^,
Fotograf:
Robert

Usch så besviken jag känner mig både på huset och på den jäkla mjäkiga mäklaren. =(
Alltså 1.050.000:- för ett jäkla ruckel! Eller ruckel och ruckel, men hafsigt fixat hus. Vem vet hur mycket problem det ligger under ytan när senaste ägaren varit så där slarvig? Och då har de ändå haft huset tomt ett tag för att renovera det inför försäljning.
Och mäklaren... Henne ska vi knappt tala om. Hon hade det slappaste handslag jag någonsin känt, helt galet. Var som att skaka hand med en död fisk eller något.
Nej förresten, det är mer styrsel i en död fisk än vad det var i hennes hand.
Huset har stått tomt ett tag, men hon visst inte hur länge.
Hon hade ingen besökslista på alla som skulle komma och kolla.
Hon visste inte namnet på ägarna, så hon fick lov att kolla sina papper?

Låter som en mycket seriös och förberedd mäklare, eller vad säger ni? ^^,

Hur som, huset var inget för oss.
Det är bara att leta vidare.
Skit också.


Kommentarer
Wysteriia

Typiskt!!! :/

- bbella huuynh ::

fin bild :)w

2012-05-02 @ 18:01:55
Hemsida: http://bellahuuynh.blogg.se/
Lotta

Riksmäklarn va? Trist med huset! :( kram

2012-05-02 @ 19:21:19
Hemsida: http://liz83.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...