Besvikelse

[ 2012-05-20 ][ 18:52:07 ]



Åh så besviken jag blev nu!
Jag har badat och groomat mig själv lite och skulle testa de omskrivna och omtalade Baby Foot.
Men vad läser jag på förpackningen? Jo att de inte rekommenderas för diabetiker och gravida. =(
Jag har sett fram emot att få supermjuka fötter utan att behöva sitta dubbelvikt över magen och fila, men icke!

Jag får väl spara dem till bebis kommit ut och testa dem sedan då.

Buhu, bara därför ska jag måla om naglarna.. Inte tånaglarna då, dem når jag inte ens ^^,


Kommentarer
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

sv: haha förstår det! :)

Mamma till William och Wilma

God kväll.

Det är bra med mig fast jag är snuvig o hostig men man står ut mer än va man tror i bland.Snart är du med mamma..Vet ni vem som växer sig stor i magen? Tråkigt när man vill testa något o det inte funkar när man väntar..kram

2012-05-20 @ 21:40:47
Hemsida: http://blondis81.blogg.se/
Wysteriia

Neeej men så typiskt! En annan testade ju footner för inte sååååå länge sen så jag vågar inte testa baby foot än...:P Känns som det måste gå lite längre tid innan behandlingen...

2012-05-20 @ 23:25:53
Hemsida: http://Wysteriiasblogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...