Shopping!

[ 2012-03-30 ][ 19:30:45 ]



Jag har shockat mig själv idag: jag har faktiskt shoppat!
Känns som att det var evigheter sen jag shoppade =)

Jag köpte en True Match foundation i färgen W3 Golden Beige på Lindex.
Sen fyndade jag på Åhléns. Jag fick förut testa Biotherm Aquasource ansiktskräm, som jag blev rätt kär i! Så nu skulle jag in och köpa en, men en glasburk på 50ml kostar 380:- så jag blev lite osäker på hur jag skulle göra, men så såg jag att de hade tuber i massa märke på 30ml, så jag köpte både en natt- och dagkräm för 180:-/st, och fick dessutom en massa Biotherm produkter på köpet! Värsta bra, eller hur? =)

Det här köpte jag:
- Biotherm Aquasource 24h deep hydration repleneshing cream.
- Biotherm Aquasource 24h moisturizer High-definition perfecting care

Och fick allt det här på köpet:
- Toni&Guy Sea salt texturishing spray 75ml
- Toni&Guy Cleanse Shampoo 50ml
- Biotherm Aquasource Eye Perfection 4ml
- Biotherm Eau Pure 15ml
- Biotherm Aquasource 24h deep hydration repleneshing cream 15ml
- Biotherm Skin Ergetic Nuit Night cream med D-Tox complex 15ml
- Biotherm Eau De Paradis body milk 75ml
- Biotherm Eau de Paradis shower gel 75ml

Sweeeet! =D


Kommentarer
Jess

Då vill du inte ha fuktbomben längre elller??



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...