Colors!

[ 2012-03-01 ][ 18:29:12 ]



Idag var ingen vanlig dag, för idag träffade jag Amanda som flyttade till Paris i slutet på augusti. =)
Så roligt! Har saknat henne väldigt mycket, den tokiga, tokiga människan. ❤

Roade mig med lite färgglad makeup dagen till ära, både för att jag skulle träffa Amanda och för att det var en sån otroligt härligt solig dag idag!
Nog kan jag inbilla mig att våren är här allt. =)

Amanda hjälpte mig ta ett nytt hår i örat också, i överkanten av örat, mot ansiktet.
I like it! Har länge velat ha där men det är svårt att ta där själv och se så att det blir snyggt. Om ni undrar varför det är sånt stort och "mörkt" hål så är det pricken efter märkpennan som syns.

Vad tycks? =)


Kommentarer
Tess - Istla.se

Det var länge sedan jag var inne på din blogg. Du är fortfarande lika vacker som förr och har fortfarande en bra blogg. Så nu landar du bland mina favoriter, dags att besöka din blogg oftare =) Du är ju ändå en av de första jag började följa. kram / Tess.

Hanna Ek

Hej! Jag har precis bytt design på min blogg, skulle vara kul om du kunde lägga en åsikt om det ser bra ut! Kram

2012-03-10 @ 17:08:24
Hemsida: http://hnny.blogg.se/
Linn

Längtar tills 28 april när man får se fina Maria igen. Ett år sedan sist nu! Miss you ;*

2012-03-27 @ 16:13:49
Hemsida: http://linnlowes.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...