Tor-lör

[ 2012-06-23 ][ 14:43:38 ]



En gammal bild på Ella.
 
Jodå, jag lever =)
Men eftersom jag inte kan blogga via appen, eller via internet på mobilen så blir det helt enkelt inte att jag bloggar något då jag inte har ork att sitta vid datorn.
Man kan nästan säga att Blogg.se har förstört min blogglust helt och hållet eftersom jag inte kan blogga längre när jag vill.
 
I torsdags var vi till IKEA och köpte en ny stoooor byrå och en garderob för att få plats med alla salonggrejer samt bebisens saker/kläder. Riktigt underbart väder och en väldigt väldigt trevlig roadtrip med älsklingen ♥,
Jag sprang även in på Toys´R´Us och köpte en jättesöt barnvagnsskallra. Äntligen hittade jag en som jag tyckte var söt och som var väldigt färgglad, så nu har bebis att kunna gosa med och titta på när den ligger i vagnen ♥ =)
Hem, lastade ur möblerna och det vi köpte, lastade i den gamla byrån och sängen vi hade i gästrummet, åkte till tippen med byrån, hem till mamma med sängen, hämtade hunden och åkte hem.
Vi startade ca 8.30 och var hemma 21-22 =P
Behöver jag ens säga att jag ramlade i säng och tvärslocknade? ;)
 
Igår byggde älsklingen delvis ihop byrån (tog mycket längre tid än vad vi trodde! Och mupp så arg jag blev när jag såg att den var avskavd på fronten direkt när vi plockade upp den ur kartongerna >=( ) och jag sorterade i bombnedslaget i gästrummet.
Åkte hem till mamma och firade midsommar med mamma, plastpappa, lillebror (en liten stund iaf), syster, svåger och deras barn och såklart min älskling.
Vi började med att fika (bakvänt, jag vet ^^,), pratade, spelade kubb, grillade, mumsade massa god mat och spelade ytterligare ett parti kubb =)
Myskväll som gärna hade kunnat få vara liiite varmare, mer sol och mindre blåst.
 
Idag fortsätter vi att bygga möbler och sortera, försöka få allt på plats vilket låter mycket enklare än vad det är eftersom jag blivit värsta mesen  numera och inte orkar något, blir yr, får ont i korsryggen osv.

Kommentarer
Om Ett Hus

Vilken mysig bild! Skönt att ni hittade det ni sökte i Valbo. Synd det där med byrån bara! Kram!

Svar: Som tur var så har IKEA en helt fantastisk reklamationstjänst =) Ringde och det var inga som helst problem att få en ny skiva =)
Catwalkqueen

Om Ett Hus

Vilken mysig bild! Skönt att ni hittade det ni sökte i Valbo. Synd det där med byrån bara! Kram!

2012-06-23 @ 21:13:32
Hemsida: http://ometthus.blogg.se
Sandra

sv; Haha.. "Nattlig jakt".. Förstår att det är frustrerande att inte kunna ha kissen sin ute utan att det händer nåt! :/

Hoppas allt är bra med dig och att du hade en fin midsommar! :) Kram!

Svar: Jodå det är jättebra med mig ich midsommar var alldeles perfekt skön =)Hur var din?

Kram
Catwalkqueen

2012-06-24 @ 17:49:06
Hemsida: http://sandrami.devote.se/
MADDISENJ

Lät som fina dagar!

Svar: Ja det var det =)
Allt bra med dig?
Catwalkqueen

2012-06-25 @ 11:52:47
Hemsida: http://maddisenj.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...