När inget blir som planerat, bara så mycket bättre!

[ 2012-06-18 ][ 06:18:33 ]



Jag har verkligen varit kass på att blogga i helgen, men ibland är det så och det är inte alltid att saker och ting blir som planerat. =)

Jag hade tänkt ha en tråkig tvätta-och-sova-så-mycket-det-bara-går-söndag för att vara pigg och fräsch (ha! Vilket skämt! ^^,).
Istället umgicks vi med familj och vänner hela dagen och kvällen. Runt 13.30 kom mamma och bonuspappa och skulle hämta Atlas till hans veckokollo, jag klippte dem och min svåger, blev bortbjudna till syster på fika, efter fikat blev det mat. Strax efter det gick vi hem och väntade in ett par vänner som kikade in som hastigast för att säga hej och bara prata lite. =)

En helt underbar söndag med andra ord! <3
Jag är så glad att jag har en sån fantastisk familj, att vi står varandra nära och så klart så är jag otroligt glad för våra fina vänner! <3

Foto:
lindapauline.se


Kommentarer
Matilda

Det är alltid roligt men sådana dagar :)

Annika Soulcityguide

Vad härligt! Själv är jag supernöjd efter en toppenhelg i Tyskland:)

Svar: Åh så härligt det lät! =D Jag skulle också vilja åka någonstans, men det får bli sen när bebis kommit =)
Catwalkqueen

2012-06-18 @ 18:27:13
Hemsida: http://soulcityguide.com
Linn

du är så fin på den där bilden. Du strålar verkligen <3

Svar: Tack sötis! =D
Catwalkqueen

2012-06-20 @ 20:45:43
Hemsida: http://linnlowes.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...