I see you!

[ 2012-06-03 ][ 10:36:18 ]



Jag blev så glad att Maja äntligen är framme och för första gången på flera dagar hoppade hon upp i sängen och la sig på husses plats! Så det hjälpte nog att vi tömde varfickan igår =)
Men jag märkte att hon slog i bakben när hon hoppade upp och jag försökte försiktigt att känna på det, men då vände hon sig om och bet mig försiktigt i handen så hon har nog någon mer skada än "bara" bettet och den enorma varfickan.

Vi får invänta husse och titta lite närmare sen.
Och om inte vi lyckas så måste jag ta henne till veterinären på måndag =/
Oförsäkrad katt (inte vårt val, hon var för gammal när vi tog hand om henne) = dyrt!! =(



Kommentarer
Amanda

haha "hålla benen i kors". ja så är det ju :)



hoppas Maja kryar på sig snart! våran katt hade också nyligen en stor "varböld" fast mitt på huvudet som sedan blev ett jätte stort sår som också var helt blod och varfyllt, riktigt hemskt.



Men vi var till veterinären så dom fick tömma ur allt var och sedan får katten absolut inte slicka i såret (eftersom det finns så hemskt mkt bakterier i en kattmun) men det är jätte viktigt att tvätta såret hela tiden, gärna med koksalt men absolut inte någon sårrengöring typ alsholsprit.

Men jag skulle helt klart säga att ni borde verkligen åka till veterinären!!

Det kan dock inte sluta så bra annars ;/

Sandra

Stackars kisse :(



sv; Haha.. Kanske det ;)



Detsamma! Kram :)

2012-06-03 @ 14:30:47
Hemsida: http://sandrami.devote.se/
Jess

Skönt att det är på g att bli bättre :D

2012-06-04 @ 07:31:32
Hemsida: http://princessjess.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...