Eyes Lips Face leverans

[ 2012-06-15 ][ 22:42:11 ]



Idag fick jag mitt efterlängtade paket från Eyeslipsface.se och äntligen, ÄNTLIGEN fick jag mig älskade Mineral Foundation som har varit slut ett tag.

Produktlista på vad jag beställde, det gick på 350:-

Travel Mirror
Blending Eyes Bush
Foundation färg light
Foundation färg Dark
Lip liner färg peachy
Moisturising lip tint spf 8 färg Guava
Lip liner and blend brush färg Pink grapefruit
Studio matte lip color färg coral
Studio pout perfector
Blush färg gotta glow
Studio stipple brush


Kommentarer
Om Ett Hus

Vad kul med lite nya saker! Men vad billigt! 350 pix för allt det där? Bra deal i sådana fall. :) Kram Susanné

Matilda

Det blir verkligen mycket smink för pengarna när man beställer därifrån :)

2012-06-17 @ 14:36:11
Hemsida: http://matildalinneaforslund.blogg.se/
Johanna

Hej!

Hoppas du och magen mår bra!

Ett litet tips ang salvor och krämer till bebisen... De får allt sån på BB =) så sluta köp! Sköt om er, kramar / Johanna

2012-06-17 @ 22:08:27
Hemsida: http://[email protected]


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...