Vecka 40 (39+0)

[ 2012-07-24 ][ 10:29:37 ]



Jaha då är vi inne i vecka 40 då och väntan känns bara längre och längre.

Helt ärligt så är det ganska långtråkigt att gå hemma och bara väääänta. Jag hade lika gärna kunnat jobba haha =)

Men förhoppningsvis dröjer det inte allt för många dagar innan vi får se vårt lilla underverk, som för övrigt verkar ha det alldeles för bra där inne i magen. ;)

Komsi Komsi lilla hjärtat!

Mamma och pappa vill se om du är en hon eller en han, vilka ansiktsdrag du har, vem du har fått vad av.

 

Längtar efter dig ♥

 


Kommentarer
Sandra

sv; Ja gör det! :)

Va skönt! Ankomsten närmar sig ju med stormsteg! :)

Det är bra med mig :) Har varit i stockholm med killen över helgen och bara tagit det lugnt :)
Kramar!

(p.s förlåt för världens senaste svar..)

Svar: Åh så mysigt att åka till Sthlm över en helg! Det finns så mycket jag skulle vilja göra, men vågar inte riktigt eftersom vi inte vet när den lilla illbattingen i magen tänker titta ut =)Sitter iofs mest och längtar efter en utomlandsresa, men det får vänta tills lillingen i alla fall är några månader gammal =)

Ingen fara, jag är inte snabb på att svara jag heller ;)

Kram
Catwalkqueen

Sandra

sv; Haha.. Nej det är inte skoj!
Hmm.. Jag vet inte heller vad det kan bero på. Är dom mer inomhus än vanligt? tror att det kan göra att de tappar mer hår!
Kram!

2012-07-24 @ 11:59:34
Hemsida: http://sandrami.devote.se/
Om Ett Hus

Men vad mysigt! Nu är det verkligen nära! :) nu får hon /han komma ut:) vi är ju nyfikna!

Svar: Ja tack! =) Jag pratar med den och blivande pappa försöker ta sig ett snack med den, men icke! Envisheten bådar inte gott inför framtiden haha ;)
Catwalkqueen

2012-07-24 @ 17:26:58
Hemsida: http://ometthus.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...