Puh!

[ 2012-07-17 ][ 11:06:50 ]



Nu har jag äntligen tagit tag i att fixa (städa städa städa) det sista inför bebisens ankomst, men fy sjutton säger jag bara... Mitt blodtryck jäklas med mig så jag bara blir tokyr och mår dåligt, så måste jag lägga mig och vila ett bra tag och hur lätt är det att komma igång igen efter det? =S

 

Bild: Ozzy, en av våra fyra otroligt hårande missar. Matte håller på att bli galen av att till och med behöva rolla tvätten direkt när den kommer från torkställningen =S

 


Kommentarer
Om Ett Hus

Vilken sötnöt!

Svar: Haha ja där sov han ju ;)
Catwalkqueen

Sandra

Det måste vi också göra, vi har tre pälsbollar här hemma. Vi måste rolla tvätten och sängarna! Haha.. Håriga jäklar, men otroligt fina och mysiga :} kram!

Svar: Usch jag avskyr att behöva rolla den rena tvätten haha =) Det har aldrig varit så förut, det har blivit nu de senaste månaderna, fattar inte alls vad som händer med dem! De får samma foder (bra foder) och allting, ändå hårar de monstruöst, likaså hunden =S
Catwalkqueen

2012-07-17 @ 16:57:51
Hemsida: http://sandrami.devote.se/
Mamma till William och Wilma

God kväll.Här är allt bra med mig och familjen.Nu är det massa mys..Varit hos min mans moster på grillning..är så mätt nu...Ha en fin kväll.kram

Svar: Åh så mysigt det lät! =) Jag önskar att vi kunde grilla, men det är hopplöst när vi bor så tätt intill grannarna som vi gör =S
Catwalkqueen

2012-07-17 @ 20:42:26
Hemsida: http://blondis81.blogg.se
Azin

Åh, mysig blogg. Grattis till magen :) har ni barn fler barn?

Svar: Tack så mycket! =) Nej det är vårt första barn vi väntar och det ska bli så spännande! <3
Catwalkqueen

2012-07-17 @ 21:17:43
Hemsida: http://aziins.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...