SkoBloppis!

[ 2012-02-01 ][ 14:19:25 ]



Jag har så mycket fina skor som jag skulle behöva bli av med (har inte så mycket plats i garderoberna längre ;) ) så därför säljer jag ut dem, suuuperbilligt!



Fina sandaletter med strassstenar, använd ett fåtal gånger, stl 37, 75:-



Slip-in sandalett i mockaimitation och nitar, använd ett fåtal gånger,  stl 38, 50:-



Röda skitsnygga pumps, oanvända i stl 38. Nypris 249:-, 120:-



"Mormors" stövlett med bred klack, stl 38, använd ett fåtal gånger. 100:-



Skön ballerina, stl 38. Oanvända. 50:- SÅLD!



Galet snygga svarta lackapumps i stl 38, oanvända. 130:-



Skitsnygga mörkbruna gladiatorsandaler i stl 37. Använd en gång. 150:-



Läckra mörkbruna stövlar, använd ett fåtal gånger i stl 38. Nypris 399:-. 175:- SÅLD!



Superfina satinskor med vadderad sula för bästa komfort. Oanvända då de tyvärr var lite för små för mig. Stl 7½ ~ 36,5-37. 200:-



Fina lite lägre gladiatorsandaler i svart, stl 37. 100:-



Söta blå/vit rutiga sandaletter, helt oanvända i stl 8 ~38-38,5. 50:-



Galet snygga stövletter/sandaler i ljusbrunt "skinn", stl 37, oanvända. 190:-



Guldfärgade sandaletter med strass. Använda en gång. Stl 37. 75:-


Om du är intresserad, maila mig på
[email protected] vilket par du vill köpa så stryker jag dem ur listan.

Kommentarer
Ann Kykyri

Tack Maria! :D

Alltid kul att höra att nån uppskattar mina bilder, speciellt från folk som är och varit i samma industri :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...