Distansutbildning

[ 2012-02-15 ][ 11:24:29 ]



Jag är så otroligt sugen på att utbilda mig så jag har något mer, förutom erfarenhet, att erbjuda arbetsmarknaden.
Men frågan är bara vad sjutton jag ska läsa till?
Inom vilka yrken finns det jobb här i Mora?
Logistik?
Ekonomi?
Merchandiser?
Vaxning?
Hudterapeut?
Webbutveckling?
(Jajemen, här är det spridda skurar! ^^, )

Det känns som att jag inte kommer komma till skott med att läsa något, för jag kommer inte komma på VAD jag ska läsa haha!

Någon som har en humm om inom vilka yrken det finns jobb? Jag kan i alla fall säga att jag INTE vill hålla på inom vården som tex undersköterska eller något sådant.

Kommentarer
Wilma Seger

Sv. Eller hur :D. ;)

Linn

Jag vill också plugga till något nytt, men jag kommer inte på vad. Så svårt! Nytt.jobb.nu.tack!

2012-02-15 @ 18:39:48
Hemsida: http://linnlowes.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...