Vi har flyttat till hus! <3

[ 2012-12-17 ][ 21:29:25 ]



Ä N T L I G E N har vi flyttat till hus! Som vi har letat, längtat och drömt om ett eget hus med egen tomt. Till på köpet fick vi hönshus och höns, något vi har sagt hela tiden att vi skulle vilja ha om vi köpte hus.
Så två Hedemora damer, två dvärgkochin damer och en Hedemora herre har fått sälla sig till vårt zoo. =)
Det är helt fantastiskt att kunna ställa Elton sovandes i vagnen utanför hönshuset med jag är inne och klappar dem och Atlas skuttar glatt runt i snön.
Det är livskvalité.

Så vi har lite att fixa, men ack så roligt det är!
Nu känner jag att det finns möjlighet för en roligare blogg då det händer lite mer i mitt liv. =)


Kommentarer
Om Ett Hus

Åh vad roligt!! :) Grattis grattis! Jag hoppas att ni trivs i ert hus. :)

/Susanné



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...