Vårnyheter från Depend

[ 2012-12-04 ][ 21:49:00 ]



 
Idag hade jag en trevlig överraskning som väntade på mig i brevlådan, Depends vårnyheter.
Depend skriver: "Vårens sprakande färger ger stora möjligheter till att kreativt uttrycka din personlighet. Treden säger - våga mera! Möt våren med attityd. I vårens kollektion hittar Du färger i glädjens tecken. En mix av kaxiga gula och gröna nyanser, svala blå och lila, söta rosa och aprikos tillsammans med färgstarka cerise, orange och rött. Låt våren börja på Dina naglar."
Som ni ser är det en hel del härliga nyanser och jag ser verkligen fram emot att få testa dem, speciellt nummer 351, 355, 346 och 349.
De kostar 25:-/st och du hittar dem i butik vecka 3.
 
Jag fick dessutom årets första julklapp från Depend för någon vecka sen, jag har glömt (hello amningshjärna!) att lägga upp bilder här på bloggen men det kommer i ett senare inlägg! =)
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...