Smått gör stor skillnad

[ 2012-12-18 ][ 10:24:12 ]



Tänk vilken skillnad ett par gardiner kan göra, hela rummet förändras.
Tänk sedan att sängen och sängborden blir vita, panelen bort eller eventuellt målas vitt. Ett par nya sänglampor istället för min stackars trasiga skomakarlampa.
Me likey!
Det kommer bli finfint. =)

Jag har varit rätt duktig redan. Varit ute med hundarna och Elton, gett hönsen hushållsavfall (de stod innanför dörren och väntade på mig när jag kom och blev mycket glada när de såg skålen i min hand ^^,), och nytt vatten, tvättat, hängt tvätt, bäddat sängar och skruvat upp gardinstänger i sovrummet + satt upp gardiner.
Så nu sitter jag framför pelletskaminen och läser lite. <3


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...