Sista barnmorskebesöket

[ 2012-08-02 ][ 11:52:37 ]



Igår var jag till min barnmorska på ett sista besök (om inte bebis kommit innan nästa vecka blir det överburenhetskontroll) och pratade lite, mätte magen och lyssnade på hjärtat.

 

Sf mått: 37 cm

Hjärtslag: 130 slag

 

Hon undersökte mig även och sa att hon tror att vi har bebis innan helgen är slut, HOPPAS! =D

Om inte så var hon beredd på att offra en rast nästa vecka för hinnsvepning.

Gulliga barnmorska ^^,

 

Väntan på dig känns oändlig ♥

 


Kommentarer
Om Ett Hus

Åh vad spännande! Jag är in på din blogg varje dag för att se om det kommit någon bebis:) hoppas den kommer snart! /susanne

Svar: Söt du är =) Den verkar vara envis, den har det alldeles för bra i magen =)
Jag är inne och läser din blogg så fort du har uppdaterat, även om jag inte skriver något =)

Kram!
Catwalkqueen

Mamma till William och Wilma

Så vacker bild på vackra dig :) Här är allt bra med mig och familjen min..Känner att man har en hel del att skriva om när man kommer in i vardagen igen..kram

Svar: Vilken tur, för jag känner att jag har nästan inget alls att slriva om eftersom jag bara går och väntar =S
Kram
Catwalkqueen

2012-08-02 @ 20:57:54
Hemsida: http://blondis81.blogg.se
Mamma till William och Wilma

God kväll söta..Hoppas att allt är bra med dig & bebisen i magen..Är du intreserad att köpa lita barn kläder av mig..Lycka till med allt snäckan.kramkram

2012-08-05 @ 18:32:09
Hemsida: http://blondis81.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...