Presenter <3

[ 2012-08-10 ][ 23:13:06 ]



Lillemannen har redan fått så fina presenter, tack!

Från moster Alexandra med familj fick han "Born in 2012" kitet och allt på den bilden.

Från morfar, Lena och Linnea som hälsade på en snabb sväng idag, fick han den coola onepiecen och det på den bilden.

Det tackar både han och vi så mycket för! =)
Ni är så snälla! <3

Puh, snacka om att dag 3 är precis så känslomässigt tumultartad som alla säger, men det är tur att jag/vi har världens bästa omkring oss.

Jag hinner inte riktigt med bloggen just nu, det är rätt mycket nytt med en liten Snuttis som ställer om vårt liv fullständigt <3

<3


Kommentarer
Sandra

Åh va fin han är! Börjar nästan lipa när jag ser honom :')
Stor kram till er alla!

Sofia

Jag tycker det ser ut som en Alexander eller Lukas! :)

2012-08-12 @ 14:38:25
Johanna

Grattis till er! Tycker han ser ut som en Malte, Alve eller Walter Kramar och njut av lilla livet!

2012-08-12 @ 21:47:14
Annika Soulcityguide

Grattis grattis! Hoppas ni cocoonar er ordentligt i er lilla bebisbubbla :)
Stor kram!

2012-08-13 @ 14:10:01
Hemsida: http://soulcityguide.com
traderareshop

Hej fina! kika in min blogg om du vill vinna ettpar vita flatforms skor, fynda det senaste modet inom bloggvärlden eller bara inspireras. Välkommen in och ha det underbart! Kram

2012-08-15 @ 15:17:02
Hemsida: http://traderare.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...