Jag & Elton testar nya saker

[ 2012-08-30 ][ 11:22:45 ]



Jag och lilleman har varit ute på "äventyr" och då blir man lite trött efteråt =)
Idag är första dagen vi är hemma själv och klarar oss själva utan stöd från pappa R.
Det var lite nervöst att både ha feber, ta hand om bebis och gå ut med Atlas själv, men jag måste säga att det går otroligt bra.

Vi invigde bärselen vi fick från snälla syster när vi gick med Atlas och nästa vovvetur ska vi testa gå med vagnen.

Det låter säkert oerhört mesigt att känna sig nervös för att ta hand i om allt själv, men är man förstagångs förälder så är man ^^, Och jag är mesig haha.



Kommentarer
Josefin

Allt är nytt men du fixar det galant! :))

2012-08-30 @ 11:33:52
Lisso

Jag skulle nog bli mer förvånad om du INTE vart nervös! :)
Vad har ni för bärsele?
Vad söt han är lillkillen! Hur mkt väger han nu?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...