Gått över en dag

[ 2012-08-01 ][ 09:35:37 ]



Innan jag vaknade i natt för mitt vanliga toabesök så drömde jag att jag hade värkar.

Gissa om det var en besviken tjej som vaknade och inte kände ett smack?

Jag hoppas varje gång jag vaknar, när jag rör mig eller bara är, att jag ska börja få ont (ja man är sjuk i huvudet som längtar efter smärta eftersom det är det enda sättet att få ut bebisen) eller att vattnet ska gå.

Och blir lika besviken när det inte sker.

Minsta lilla pick av smärta analyseras och undras över om förlossningen är på gång att starta.

 

Vilken konstigt morgon det blev.

Jag tänker på er och lilla M, vila i frid. ♥

 

Bild: Dessa söta mjukisar ska vi ha i barnvagnen, när vi nu får användning för den ;)

 


Kommentarer
Annika Soulcityguide

Håller tummarna för att bebisen kommer snart!
Kram

Svar: Vi får se om barnmorskan har rädd: att vi har bebisen här innan helgen är slut =)
allt bra med dig?

Kram
Catwalkqueen

Mamma till William och Wilma

God kväll snäckan.Snart så är bebisen hos er..Förstår att du längtar..lycka till med allt..kram kram

Svar: Tack så mycket! =)
Är allt bra med dig?

Kram
Catwalkqueen

2012-08-01 @ 22:45:13
Hemsida: http://blondis81.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...