Spinning round and round

[ 2012-04-23 ][ 19:31:27 ]



En sån himla cool bild Robert tog på Fiffi, Atlas flickvän ^^,

Det är så oerhört skönt att få saker gjorda!
Sen jag kom hem från jobbet har jag pillat och fixat med en massa papper och sådant för att röja undan lite, och herregud så skönt det är när jag känner att några ton sten lyfts från axlarna. =)

Jag känner att det blir ganska andefattigt i bloggen, jag gör inte så mycket annat än att jobba och är hemma och slappar =/
Ni får gärna komma med tips om vad ni vill att jag ska skriva om. =)

Tex.
- Vill ni att jag ska skriva och göra kollage av vill-ha-shopping, så som jag gjorde förr?
- Mer bilder på djuren här hemma?
- Fota mer och lägga upp, alternativt använda mer av Roberts fina bilder?

Please, please, help me =)

Kommentarer
Marie

Vill-ha-shoppingkollage :))))

2012-04-23 @ 20:01:14
Gaymasen

Haha underbar bild! Jag gillar dessa bilder, mer sånt är häftigt att se. Bilder tagna i nuet liksom. Sånt gillar jag iaf. :))

Wysteriia

Hoppas du hade en bra födelsedag nu då :)



Jag är lite seg på att svara jag också så det är lugnt ;) Jag kommer hem från Sthlm fredag kväll/natt :) På hemvägen vill nog Gaymasen lifta, får se om han gör det på vägen dit också :)

2012-04-24 @ 15:04:52
Hemsida: http://Wysteriiasblogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...