Fixar dag.

[ 2012-04-11 ][ 07:57:01 ]



God morgon!
Hur mår ni?

Idag är en sådan där skön fixardag. Jag ska till revisorn om en timme och få deklarationen färdig fixad (SKÖNT!), sen ska jag försöka fixa här hemma. Det blir ganska mycket grejer i vår lägenhet efter att vi var och tömde en del på salongen igår. =)
Dock har jag inte en susning om var jag ska göra av saker och ting, vi hade rätt fullt redan innan jag tog hem det där och nu är det ÄNNU mer. *suck*
Jag vill ha ett hus så jag får plats med allt!
Ja, nu vill jag ju inte ha ett hus bara för att fylla med grejer, men nu hade varit ett väldigt bra tillfälle =P

Nu lär jag fixa till mig om jag ska hinna! =)

Ha en underbar dag!


Kommentarer
alice

Fin bild! Har du fotat?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...