Bloggfest styling

[ 2012-04-24 ][ 17:39:40 ]



Jag har inte riktigt tänkt ut vad jag ska ha på mig på bloggfesten på lördag och det är ju så dags att komma på det nu, hela 4 dagar innan? =S
Jag måste rota igenom garderoben och se om jag hittar något där, eller om jag ska investera i något nytt. Jag vet att jag har en snygg klänning som jag köpte på Forever21 i Dubai, men den är inte så rolig i färgen (svart/grå).
Gaaaaah! Så bra att tänka på det nu och inte för några veckor sen så jag hade hunnit beställa något, crap.

Jaja, jag hittar väl på något ^^,



Kommentarer
Takai;

svar:

heej, ingen fara snygging! :}

en ny design kostar runt 200 kronor om du skulle beställa den av mig hihi! är du intresserad så får du mer än gärna höra av dig och maila mig! x

Gabriella

Hoppas du hittar något ;)!

Bara du trivs i det du ska ha på dig!



Kram

2012-04-24 @ 19:40:09
Hemsida: http://bellaellas.blogg.se/
Sanna ;D

kul med bloggfest! :D

2012-04-25 @ 08:50:38
Hemsida: http://handlingar.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...