Morr!

[ 2011-09-22 ][ 13:11:10 ]




Jag har varit så arg idag så det har kliat i kroppen, jag har beställt löshår till en kund och jag beställde det igår innan kl 12 och betalade extra för express (beställer du innan 16 ska det komma fram mellan 7-10 dagen efter) för att få det i tid idag.
Tror ni att jag fick något hår? Neeeej!
Så jag ringer till företaget och frågar vart sjutton min order är och få till svar att den inte ens är skickad från dem.
WHAAAAAT!?!
Jag skrev dessutom en kommentar att det var jätteviktigt att jag fick det i tid eftersom jag hade kund kl 10.

Jag blev så otroligt arg och kunden blev ju såklart besviken. Och den enda de ville kompensera med var 4 paket löshår (jag hade beställt 6 paket + lite annat). Jag sa som det var att det var inte acceptabelt eftersom jag hr bokat upp hela min dag till denna kund plus att kunden har tagit sig tid för att komma hit. S¨nu får vi boka upp ytterligare en dag på samma kund och hon får lov att ta ledigt.

Jag krävde att hela ordern ska vara gratis och att de får skicka det express till mig så jag har det i morgon, vilket de gick med på.

Tänk att man ska behöva vara som en jäkla Terrier och inte ge sig eller släppa taget för att få kompensation för klanteri.

Kommentarer
Leia ♥

Så illa :S

Linn

Så störande! ;/ Vilket företag var det? :o

2011-09-23 @ 11:05:16
Hemsida: http://linnlowes.com
Jess

de e rätt handlat!

2011-09-28 @ 11:04:55
Hemsida: http://princessjess.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...