Mango Madness

[ 2011-09-26 ][ 20:05:12 ]





E.L.Fs underbara Mango Madness. Jag måste säga att jag blev lite förvånad när jag målade på det, för färgen överrensstämmer inte från flaskan - mot naglarna (ja ni ser ju på bilderna).
Men det var en positiv överraskning och det här lacket kommer följa med till Dubai kan jag lova!
I flaskan ser färgen ut att vara lite höstigt rosa/lila med lite guldskimmer i, men på naglarna är det en fantastikt färgsprakande rosa/orange med guldskimmer i. Love.
Tyvärr kan jag inte fånga färgen med kameran (i alla fall inte kvällstid, får se om jag lägger upp någon bild från dagtid).

Lacket hittar ni HÄR och det kostar otroliga 15,32:-
Ett suveränt budget lack.

Kommentarer
Amanda

Vad fint nagellack. På min blogg lägger jag upp veckans naglar. (på Lördagar) ta en titt om du vill ;-)

Jess

superfin färg!

2011-09-28 @ 11:16:24
Hemsida: http://princessjess.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...