Me love Dubai!

[ 2011-10-14 ][ 19:53:44 ]



Dubai ar det absolut basta land jag nagonsin har varit i och jag har inte alls nagon lust att aka hem! =)

Hittils har vi hunnit med att vara i Dubai Mall (som forovrigt ar helt S J U K, hade jag varit rik hade jag kunnat shoppa ihjal mig i alla mojliga butiker tex Micheal Kors, Cartier, Forever 21 osv), Outlet Mall, varit pa Jumeirah Beach Park, akt pa Desert Trip och i morgon ar det dags for vattenlandet Atlantis. WOHO!

Hoppas ni har det bra i Sverige och vi ses nasta vecka!

Kommentarer
Sofia - Tävlingar på gång!

Godmorgon, allt bra? :)

Diana

Följa varandra via bloglovin'? :)

2011-10-16 @ 12:48:23
Hemsida: http://dianaosterberg.blogg.se/
Zarah-Lou

Fan vad kul! Drömmer om en resa till Dubai! Men å andra sidan, vilket resemål drömmer jag inte om? xD



Tror Dubai är riktigt, riktigt spännande och kul! :D Hoppas du skriver mer om det! :D

2011-10-29 @ 13:48:30
Hemsida: http://blogg.zarah-lou.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...