Energilös hurtbulle

[ 2011-10-06 ][ 17:46:16 ]



Idag försökte jag vara hurtig och ut och springa med Atlas i skogen innan frukost, det gick ju mindre bra.
Jag hade ingen som helst energi och det är väl i och för sig förståeligt när jag körde en 10.00-20.00 arbetsdag igår utan lunch och käkade lite mos och fisk till middag och ingen frukost innan.
Även fast jag var helt slut och yr så är det ändå skönt att känna att jag har kommit igång med träningen igen.

Annars har min enda lediga dag denna veckan bestått av träning för mig och både fysisk och psykisk träning för Atlas, städning och tvättning.
Tänkte jag skulle hinna med bokföring idag också så det är klart.


Kommentarer
Frida

Hoppas att du får en bra kväll! :D kram <3

A

Så fin han är ! Schäfrar är verkligen vackra!

2011-10-12 @ 05:30:10
Hemsida: http://annalundh.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...