Kropp bytes.

[ 2011-11-27 ][ 10:29:56 ]



Det här är verkligen inte okej, inte okej någonstans.

Jag har min enda lediga helg på... Jag vet inte hur länge och det är min lediga helg i hela december (förutom julafton och juldagen såklart) och då är jag sjuk?!
Riktigt ligger-däckad-med-feber-och-hostar-lungorna-ut-mig sjuk.
Och det värsta är att det inte ger med sig heller. Jag har nu varit liggandes fre-lör och kommer vara liggandes idag också och det känns inte bättre någonstans.
Vad är det som händer med min kropp?

Så nu har jag fått gnälla av mig lite, nya tag i morgon. ^^,



Kommentarer
Jess

du har väl slappnat av när du vet att du ska få va ledig.. det är mycket som händer i kroppen då...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...