Min 30 års dag.

[ 2011-06-13 ][ 21:10:38 ]



Jag måste ju berätta om min 30 års dag i april.

Vi åkte till Norrköping på fredagen där älsklingen bokat in oss på två härliga dagar, en hotellövernattning på Elite Grand hotell och på lördagen, att få besöka varghägnet på Kolmården.
På kvällen när vi kom till Norrköping så checkade vi in på hotellet och fixade oss lite för att gå ut och käka. Vi hamnade på Highlander Inn som ligger mitt i stan, det var väldigt mumsig mat där =P Efter maten strosade vi runt i Norrköping lite och det är verkligen en otroligt vacker stad! Jag hade mycket väl kunnat åka dit igen och strosa runt lite.
På lördagen åkte vi mot Kolmården för att gå in i varghägnet och mysa med vargarna, och vilken upplevelse det var! Den första vargen (alfahannen) som kom fram, gick rakt fram till mig och Robert och slängde omkull sig och krävde att bli kliad och ompysslad, och i gengäld fick jag lite pussar.



Jag och alfahannen Tarz (stava?)



Han gillar, precis som Atlas, att bli kliad på bakbenen. =)



En puss från alfahannen.



Efter att egot Tarz blivit nöjd och förflyttat sig, så vågade de andra sig fram också.



Den här skötaren verkade de verkligen gilla, de gnuggade sig mot henne för att lukta som henne och ville mer än gärna att hon klappade och kliade dem.









Jag vet att det är många som hatar vargar, speciellt här i Dalarna, men jag tycker de är otroligt vackra och fascinerande.

Det var verkligen en helhärlig dag som både jag och Robert uppskattade.
Tack mitt hjärta för hela helgen. ♥


Kommentarer
Wysteriia

Så mysigt det ser ut :)



Ja det var kul med en shoppingtur,länge sen jag var iväg på en :)



Ungefär när hade du tänkt ha den där kvällen då? Jag börjar snart jobba mer än vad jag gör nu så i sommar har jag ganska ont om tid! :I

Becca

Vargar är U N D E R B A R A !

2011-06-14 @ 20:17:18
Hemsida: http://styledby.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...