Inspo brud

[ 2011-06-23 ][ 15:51:52 ]



Jag sitter och letar inspirationsbilder till min brud jag ska ha i morgon och jag hittar bland annat denna:



Hon vill ha en lite lösare, "slarvig" och "sexigare" frisyr, ingen strikt ungflickfrisyr (som min kund sa) ;)
Det som poppade upp i mitt huvud direkt var en sexig Eva Longoria frisyr.



Make upen kommer bli lite guld med brun "sotning" för att få fram brudens ögon och för att plocka upp de guldiga tonerna i klänningen.
Lite som bilden ovanför men med mer guldigt som glimmar.

Kommer bli grymt, och jag är SÅ JÄKLA TAGGAD! =)

Kommentarer
Natalie - Country music fan

Vilken härlig blogg du har! :)

och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...