Dagens make up: lördag

[ 2011-06-18 ][ 21:24:00 ]



Idag kände jag för att köra lite lysande grönt.
Jag testade
Eyes Lips Face 32pc collection, och jag använda mig av den lite turkosgröna samt att jag tonade ut med lite svagt guld (syns nästan inte alls på bildern).
Jag testade några av nyanserna på handen igår och blev grymt besviken. Jag tyckte att de vara så svaga och urvattnade, fastna inte riktigt. Men så idag när jag använde dem igen och denna gången hade primer under så var det mer en wowkänsla ^^, Det återstår att prova lite mer nyanser innan jag kan säga bu eller bä om paletten.


Primer - Make up Store
Ögonlocksprimer - Eyes Lips Face Eyelid primer
Foundation - Loreal True Match i färgen Sand
Rouge för skulpturering av ansiktet - Isadora Bronzing Powder i färgen Highlight Bronze 44 
Rouge för lite färg - Eyes Lips Face Healthy Glow Bronzing Powder i färgen Sunkissed
Ögonskugga - En turkosgrön och guldig från paletten från Eyes Lips Face
Eyeliner - Eyes Lips Face Brightening Eyeliner i färgen Coffee
Eyeliner på vattenlinjen - H&M
Mascara - Loreál Extra-volume Collagen +
Ögonbrynsfärg - H&M Eyebrow color
Lipgloss - Maybelline





Är det för lysande make up?
Hade du haft det mer nedtonat?

Kommentarer
Linda

sv: Har du varit utomlands många gånger? (:

Wysteriia

Ja den där paletten är primern ett måste till. SKuggorna suger utan primer :P Som tur är så fick jag min gratis med någon kod förut..haha :)

2011-06-19 @ 12:12:10
Hemsida: http://Wysteriiasblogg.se
Gaymasen

Vackra daltös! Supersnyggt. :)



Och ja Thailand är underbart. Tycker jag. Men det är ju som sagt en bit bort och två veckor (tycker jag) är minimum om man ska dit. Annars blir det för stressigt med tanke på resa dit och allt. Men hoppas ni hittar något annat bra resställe :D

2011-06-19 @ 21:54:29
Hemsida: http://gaymasen.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...