Brazilian Blowout behandling

[ 2011-06-09 ][ 20:06:07 ]



Några har undrat lite om Brazilian Blowout, så här kommer att inlägg om det:

Detta står på deras hemsida om behandlingen:




"Brazilian Blowout är den mest innovativa och effektiva Professional Smoothing Treatment i VÄRLDEN…

Genom att använda innovativa och banbrytande bindningsmetoder förbättrar BRAZILIAN BLOWOUT håret genom att skapa ett skyddande proteinlager runt hårstrået vilket eliminerar frizz (torrt hår) och jämnar ut hårstråets fjällskikt.

Slutresultatet är ett smidigt, friskt och frizz-fritt hår med glans!


Vad är utmärkande för våra ’Professional Smoothing Treatment’ behandlingar?

De är de ENDA ’Professional Smoothing Treatment’ behandlingar
som förbättrar hälsan 
för håret.
Inga skador!

Hela behandlingen utförs på bara 90 minuter!

Ingen dödtid! Så fort du lämnar salongen kan du tvätta och lufttorka håret,
och det kommer fortsätta vara slätt, frizz-fritt och strålande!

Resultatet varar upp till 12 veckor.

Lämnar håret slätt, blankt och frizz-fritt!

Efterbehandling med ACAI-produkter säkerställer ett långvarigt resultat."


Det kan låta som att det är humbug och att det enda vi försöker göra är att sälja en behandling som kostar en del, men faktum är att har man en gång provat så upptäcker man hur underbart fantastisk den behandlingen OCH produkterna (de är inte att förglömma) faktiskt är.
Vi har återkommande kunder som gör behandlingen ungefär var 4 månad, och fler och fler börjar upptäcka behandlingen.
För mig personligen är den helt kanon, just för att jag slipper toppar som klyver sig och jag kan till och med föna håret med en rundborste, vilket är väldigt väldigt jobbigt annars då jag har fina hårstån som bara trasslar sig!

Behandlingen fungerar på vilket hår som helst, långt, kort, lockigt, rakt, tunt & tjockt.

En behandling kostar 2500:-
Schampo 299:-
Balsam 299:-
Hårinpackning 339:-
Serum 319:-

Före & efter bilder:







Fråga gärna om det är något ni undrar!

För att boka behandlingen hos oss på Hairdesign by Magenta i Mora, klicka på bilden nedan eller ring 0250-12919:


Kommentarer
Jess

Jaa! Å va jag äääälskar det! Önskar jag var rikare och kunde göra det ofta! :/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...