It ain´t always easy

[ 2011-07-19 ][ 21:35:18 ]





Modell: Jag
Fotograf: Peter Ljungqvist
Mua: Sandra Mattsson

Tänk att livet hinner i kapp en ibland och jag känner att det blir lite väl mycket.
Just nu har jag väldigt mycket på mina skuldror men jag frigör mig sakta men säkert även om det är tungt och det går långsamt.
Som en kär vän sa till mig: "Men tänk vad tråkigt det hade varit om allt alltid hade varit räkmacka! :) man uppskattar nog livet mer när man har det lite svårt ibland."

Ta hand om livet och om er själv.

Nu ska jag fundera ut och rätta till fler av de felande länkarna i mitt liv. ♥

Kommentarer
Anna

Hoppas alla bitar faller på plats, må bäst. Kramar från orsa

2011-07-20 @ 06:01:33
Jess

fina <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...