Bloggfest.

[ 2011-02-16 ][ 16:20:10 ]



Nu har jag äntligen tagit mig tid att göra ett inlägg om bloggfesten som var i lördags.
Linn & Anna har gjort ett storartat arbete med att arrangera allt! Det var så härligt att äntligen få se dem efter så lång tid, och jag hoppas vi kommer ses lite mer ofta hädanefter.

Kvällen började på O´learys med lite gott käk och en massa skratt, underbart! Det borde vara lag på att gå ut och käka och ha skoj oftare. Här är lite bilder (stulna från Cilla) från O´learys:


Maaaat! Mums.


Jag & Bella


Johanna, Cilla & Christoffer



Veronica, Jag & Bella


Jag bjussar på en fulbild på mig & en sötbild på Bella. =)


De här snygglosarna satt vid bordet bakom oss. Helen, Sandra, Molly, Tsukii och Linda Pauline.

För att sedan gå vidare till Etage och bloggfesten. =)
Bilder (bilder stulna från Jackie & Anna) från Etage:








Christoffer, Cilla, jag & Johanna


Christoffer, Jag, Jackie & Anna



Christoffer, Cilla, Alexandra, jag & Veronica.



Jag & Veronica


Bild: Tsukii



<3

Det märks att Linn & Anna har jobbat som galningar för att få den här kvällen klockren, kolla bara goodiebagsen! Jag tyckte vi lyckades bra förra året, men detta året var då baske mig mycket bättre! =)







Bilder från Cilla


Ett stort TACK för att jag fick komma och för att jag fick träffa alla sötnosar! =) <3


Sponsorer:

Care of Carl, Lustjakt, Dressroom, Tendenz, IaMia’s, Aco, Presentreklam, BaraBrillor, Berrytemptatious, Rapsodine, Tikei, Dermoshop, Oriflame, Strumpbyxoronline, Moyanacorigan, Goldwell, The Cosmetic House, Kan Dee , NoDoubt, Spelexperten, Pink Or Dead, BeconfiDent, Tidningskungen, Nailshop, Björn Axén Tools, Joico, Wear it, Buttericks Edge, Becca Design, Libresse, Natuvital, Rosenserien, MyHeart, Veda Lila, Sweet Adeline , We Love Beauty, Tuggummin, Loreal, Club Etage, Tokyo Jane, Paula Myo, All by nature, Depend, Prydligt, Henkel, Goodiebag , Visage Online, Beauty Planet, Candied Poison.


Kommentarer
Fotograf & Makeup artist Linda-Pauline

sv; Åå! Hojta om du har vägarna förbi då :) hihi

Wysteriia

Haha men finns det så många då? :) Dåååålig på att följa lokala bloggare :P hehe. Jag har funderat på lokal i Mora men kommer inte på någon bra? Sunkstugan känns ju inte så superhett liksom..? :P

2011-02-16 @ 22:34:12
Hemsida: http://Wysteriiasblogg.se
Wysteriia

Och svar igen, haha :)



Detta är den första jag testat :) Men ska väl testa allt eftersom :) Kul med så mycket nytt smink, hihi!

2011-02-16 @ 22:35:33
Hemsida: http://Wysteriiasblogg.se
Wysteriia

Hmm smart, den hade ju säkert funka :) Tro om dom hade kunnat tänka sig ställa upp? Jag har aldrig varit in där så vet inte hur det ser ut men lagom stort måste det ju vara ändå.

2011-02-17 @ 12:43:37
Hemsida: http://Wysteriiasblogg.se
Gaymasen

Kul att ni kan roa er med sminket. ;) Jag har testat läppgrejset från Aco, det gillade jag. Haha. ^^



Och ja. Min karln är ju nästintill blind så vi skyller på det. ;)

2011-02-17 @ 15:15:39
Hemsida: http://gaymasen.se
Linn

TACK för att du kom sötnos :)

2011-02-20 @ 12:28:55
Hemsida: http://linnlowes.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...