Badrums make over.

[ 2011-02-17 ][ 18:25:58 ]



Jag sitter och drömmer om ett omgjort badrum. Jag är ganska trött på våra kräkrosa väggar och äckelrosa golv, jag skulle vilja ha vitt kakel, svart golv och spots i taket. Sen skulle jag vilja ha ett härlig bubbelbad att vältra mig i. Det skulle se ut någonting som det här, minus den svarta väggen samt randen. Eller ja, va sjutton, hade jag fått det gratis hade jag gärna tagit det! ;)


Och jag skulle vilja ha fyrtkantigt handfat och snygga skåp, gärna lite åt det vita, fransk danska hållet.

Jag vill helt enkelt ha ett vitt och fräscht badrum.
Någon som vill sponsra? ;)

Kommentarer
Gaymasen

Sponsrar du här med? Jag har sjuuukt mycket idéer till mitt framtida boende. Typ Gaymasen-ala-hollywoodkändis. Nästan. Haha.



Och recept finns inga. Jag höftar varje gång. ;) men kycklingen är förkryddad med ingefära (jag gör alltid storkok med kyckling och fryser ner) och allt annat är kryddat med det jag lade ut bild på... Men som sagt. Lite höftat så där grymt. ;) Trevlig kväll snygging! Kram :D

ellen

SVAR: Jo är ju jätte noga med inpackingar och vilket shampo och balsam jag använder. Men utan plattång ser jag verkligen jätte ovårdad ut, försöker att bara använda det när jag ska ut och man inte kan ha mössa :P

2011-02-17 @ 19:00:46
Hemsida: http://ellencsordas.blogg.se/
Lexia

Gue det där badrummet skulle jag ej tacka nej till ;D

2011-02-18 @ 13:34:15
Hemsida: http://lexias.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...