Underbara fredag.

[ 2010-09-17 ][ 22:34:18 ]



En riktigt trevlig dag med flickorna på salongen, lite efter snack, slutade tidigt och så le grand finale: Pult & Linda kom och hälsade på och hade med sig otroligt god mat =P
Så nu har jag bäddat ned mig och ska ladda inför några lediga, härliga dagar. Jag ska faktiskt lyxa till det med att vara ledig lördag, söndag, måndag och halva tisdag! Shit, det är typ rekord för mig, förutom min enda semestervecka jag hade ^^, Jag är van att jobba sexdagars veckor och sluta vid 18.30, så jag kommer njuta riktigt ordentligt vill jag lova!

Vad tycker ni om min nya piercing som är utförd med vårt nya system? =) (Det är en svarta/blå skimrande pärlan)



Vi kommer utföra öronhålstagning på hela ytterörat, men Tragus måste jag kolla upp lite mer om (hur det är med nerver och sånt)


Kommentarer
jess

Fint på dig, men inget för mig :O)

Tess : Istla.se

Snyggt. Jag har ju haft tragus 2 ggr men rekommenderar att ta det med nål istället för pistol då brosket kan dela på sig. Fast nu vet jag iof inte vad ni har för system.



Där du satt din nu är så jäkla snyggt.

2010-09-18 @ 10:51:42
Hemsida: http://istla.se
Spunk

Åh nu blev jag sugen på ett till hål i örat.

Gjorde det inte ont att ta det där?

2010-09-24 @ 22:24:41
Hemsida: http://zphanky.blogg.se/
Spunk

King ja jag är riktigt sugen!

Vad tar du för att göra ett hål?

2010-09-27 @ 21:38:30
Hemsida: http://zphanky.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...