Nytt till salongen?

[ 2010-09-10 ][ 22:14:58 ]



Jag sitter och letar nya, roliga grejer till salongen och jag måste säga att jag driver omkring på små moln.
Frågorna snurrar runt i huvudet och jag vill alldeles för mycket, för snabbt.
Ska jag ta in något nytt stylingmärke?
Ska jag börja med någonting nytt?
Ska jag ta in något make up märke?
Som ni märker så har jag mycket att tänka på.

Vad har ni för förslag? Vad skulle ni vilja ha/ vilja att vi utförde på salongen?



Vad tror ni om dessa produkter från Hair Manya?


Kommentarer
malin

om du inte redan har fudge inne, så kan jag verkligen från botten av mitt hjärta ;) rekommendera hela den serien!! Varenda produkt håller vad den lovar!

malin

vilken som är bäst av dom två kan jag inte uttala mig om dessvärre, eftersom jag bara testat hårsprayen från manya.. Men jag har testat så gott som hela fudge serien, och man får verkligen resultat! Åsså luktar allt såå dödligt gott :) o det är ju inte helt fel

2010-09-10 @ 22:43:08
Hemsida: http://siljeholm.blogg.se/
Jess

meen huur mycket då?

2010-09-11 @ 16:32:22
Hemsida: http://princessjess.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...