48 timmars firande.

[ 2010-03-28 ][ 21:36:39 ]




Tulpaner Robert fick, jag hämtade björkris för att göra det lite fylligare och mer "påskigt" ^^,

Hela helgen har verkligen gått åt till att fira mitt hjärta och det har varit både ansträngande och väldigt väldigt roligt. =)
Igår blev det firande mellan 13-22, så innan alla kom fick vi lov att fixa allt från tårta till att hyra bord för att få plats, efter alla åkt hem dog jag i sängen (somnade bums!) och Robert testade sitt nya spel han fick av mig,
Och idag hann vi bara städa upp från igår innan det var dags igen för nästa lass med kalas sugna människor. ^^, Det var inte så länge sedan de Pult & Linda åkte hem så det var bara att slänga mig i duschen och nu ska jag sätta mig och göra bokföring.

Vilken helg!

Kommentarer
t a k a i ♥

åh vad söta :3

Linn

Hittar ingen Sofia i mailen iallafall! :(

2010-03-29 @ 14:39:51
Hemsida: http://linnlowes.com
malin

du menar inte att du köpte ett tv-spel???

2010-03-30 @ 21:49:26


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...